31 Oktober


Hej vänner!

Jag jobbar på, bloggen kommer i efterslänt. Men jag vet att ni har förståelse. Oh, ja.

Sitter just nu och störtbölar framför Uppdrag granskning. Det handlar om branden i Göteborg för 10 år sen, ni vet discoteksbanden. När detta hände så var jag 10 år, men jag minns allt väl och jag bölade definitivt mer då än nu. Jag brukade alltid sitta och lyssna på radion i badrummet när jag var liten. Det var samma sak när Estoniakatastrofen hände. Man satt där och låtsades bajsa bara för att få höra på nyheterna om och om igen. Och smyggråta, massor. Vet inte vad jag ska säga mer än, ta väl hand om varandra. Speciellt, när ni går ut och är onyktra, lämna inte någon i sticket, och framför allt: Lek inte med eld, försök inte hämnas på folk, gör sånt någon annan dag om ni måste.

För att komma in på festsnack. Denna helg ska bli lugn och det är jag redo för, jag ska jobba mer med tidningen. Men mest är jag pepp på att få jobba på leksaksaffären. Jag har inte fått jobba helg där på 3 månader så detta ska bli awesome. Halloweenhelgen och allt. GRRYMT. Ska jobba med Jonas också och det är alltid en fröjd, om han inte är nedstämd. Då är han pain in the ass. Men de goda dagarna väger över. I've missed you, fan!

Dock ska jag nog ut på lördag och göra stan mer osäker. Jag har två saker att välja emellan. Antingen se min brud Jennyfer Star DJa på Gåsen..... Eller gå på Nocturnal Models Agency Halloween Bal. Det lutar åt att svira mot Folkkungagatan 122. Mest för att jag pallar inte att klä ut mig, jag vill inte betala inträde och jag har inte supit med Lia på år och dar och det skulle vara grymt. Å andra sidan så är det sista gången jag kan träffa Amelie innan hon sticker så det är ett grymt svårt val.

Har jag nått mer kul att berätta? Jag har massor iofs, men inte som jag kan säga snabbt. Som vanligt har jag typ 30 halvklara inlägg. Och som vanligt har jag inte uppfyllt de målen jag tänkt, men men. Jag är perfektionist och jag måste lära mig att jag får misslyckas. Det är som de där som tvingar sig att tvätta händerna var 15 min, jag måste lära mig att skit inte är farligt.

Ja det var ju rolig information. Jag avrundar nog här för att inte tråka ut er. Vill bara tacka alla stora grymma hjärtan där ute som röstade igår och idag och alla andra gånger. Jag är nu 400 röster från att vinna en skön resa till Australien och det är just det jag behöver. Ni är grymma!

Update: Jag såg fel, nu är jag 300 röster från att vinna = Jag kommer nog vinna. Åh, borde nog packa nu. Om ni vill förlja med mig på resan så tävlar jag bort den andra platsen här. Det är självklart enkelt och gratis wöwö.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0