Back where I started at



För er som kanske kollar in min Last.fm så har jag lyssnat på Lykke Li hela dagen. Hennes album Youth Novel som släpptes i Maj i år är ju en sån där perfekt platta för alla sinnesstämningar. Om man ska koncentrera sig (som jag gjort hela dagen), om man är ledsen, om man är glad om man är på resa om man är produktiv, när man umgås. Överallt, alltid. Bli inte förvånade om den sticker upp och kommer tvåa på mest spelade på min Last.fm. Jag kommer ha på den i bakgrunden tills jag tröttnar.

Idag har jag fotat massor av plagg för tradera, vilket inte var så himla komplicerat den här gången, så det kanske blir att jag fixar outfit bilder varje dag. Om min lillasyster tillåter att jag får låna hennes kamera dvs. Men det är nog nemas problemas.

Annars har jag tittat in på bloggen typ en gång i kvarten och det har verkligen i princip vällt in massa kommentarer hela dagen. Jag fattar ingenting? Antingen har jag varit intressant eller så är folk uttråkade. Jag hoppas på det första. Dock har jag inte skrivit värst många inlägg, dels pga tidsbrist, men mest för att jag känt mig så himla platt och nere hela dagen. Jag tror att det är en höstdepp jag har fått en släng av. Men även för att jag har blivit rätt paff av tillströmningen av besökare och att svara på alla kommentarer har jag ansett vara job nog.

Jag förstår mig verkligen på dem som inte hinner svara på alla kommentarer. Å andra sidan hade jag ungefär 20-30 kommentarer varje dag i början och jag svarade på alla och postade 11 inlägg om dagen typ. Men då mådde jag bättre också tror jag. Eller då var allt nytt och man hade energi till det. Jag är alltid alert och överproduktiv i början av ett projekt. Jag är en sån som aldrig avslutar nått ordentligt. Det är nog en sjukdom.

Idag skulle jag ju ut och fira. Men som sagt jag har kännt mig helt lost så jag tackade nej till en svart klubb med mucho bra DJ's. Men även till en schysst kväll med billig öl på ett chillställe. Så jag blev verkligen erbjuden det bästa av två världar. Men avstod. Fan va beige jag börjar bli.

I get weak
I get weary
I miss sleep
I get moody
I'm in thoughts
I write songs
I'm in love
I walk on
Kommentarer
Dennis

Tack för tipset. Fina smycken! :)

2008-10-11 @ 13:32:09
URL: http://www.dennism.se
Lisa

Nej är du seriös, du känner honom? Åh.. det ska ju vara en lycka. Han är säkert världens bästa människa. Avgudar han så på det han gör, önskar att jag kände honom. Nu blir jag avis här :) 7 år är en lång tid.



Älskar Deathstars så fruktansvärt mycket, gjort länge. Fler borde öppna ögonen för dem absolut!



Ska gå in och rösta!

2008-10-19 @ 23:22:40
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Amir

Svar:Så varsågod ;)

2008-10-20 @ 00:25:41
URL: http://princechamsine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0