Shit vilket bisarrt dygn


Det blev precis som jag ville ha det igår. Sådär lite galet så man skämms lite dagen efter, man minns inte allt heller och igår var jag allmänt ofokuserad. Pinsamma saker som skedde var tillexempel att jag gillade att visa mina Backyard Babies trosor under min kjol för Matilda och hennes kompisar hela tiden. Jag sprang runt och sa till varenda kotte som jag känner och påstod att Gåsen är nya Crazy Nights. Att det kommer bli lika hype. Och sen trekangthånglade jag med Love och Daniel, det var väl lite väl onödigt kanske. Men men, jag bjuuuuder på den liksom.

Annars då, det var kul att hänga med Patsy och Katta igen. Utanför hemmen liksom. Oh åh vad jag sprang fram och tillbaka tyckte jag. Borde vart mer med dem tycker jag. Ho Chi Minh var lika bra som alltid, trots att Andy är kvar i USA. Saknar ju hans röj, men annars var allt som vanligt.

Vi drog som sagt vidare till Gåsen och där blev jag strypt... nästan. Nej, inte direkt men ledsen som fan blev jag. Jag såg att en tjej typ la sig på marken och hennes killkompis hjälpte henne upp. Jag gick fram för att se hur det var med henne, det verkade vara ett typiskt fall av drogning i drinken. (Vilket jag misstänker att jag råkat ut för en gång, och då vill man ju hjälpa andra som blir drabbade också.) Så jag gick fram, och så här löd dialogen:

Jag: Hej! Hur mår du? Gick det bra?
Hon: Jag mår inte så bra
Jag: Åh jag vet hur det känns, kan jag göra nått?
Hon: Nej du förstår inte
Jag: (lite full och pratglad) Jo men jag förstår, det blir helt immigt för ögonen och man har svårt att fokusera
Hon: Nej men du vet inte hur det känns
Jag: Jodå, men blir helt darrig i kroppen och benen känns helt avdomnade
Hon: (sätter handen mot min strupe och knuffar iväg mig medan hon vrålar) Vet du hur det känns att bli påsatt av sin farsa?

Vad ska man svara på det liksom. Jag backade och satte upp händerna och som "ta det lugnt".. Samtidigt som jag upprepade "Oh förlåt, det var inte meningen, jag ville bara hjälpa till. Förlåt, förlåt, förlåt.".. Började förståss asböla direkt efter, stackars brud asså. Jag tycker inte om den där känslan man får när man är helt maktlös. Fan va Love är bra alltså, som stod och tröstade mig och fick mig på bättre tankar, han är bäst.

Efter det så missar jag såklart sista bussen hem eftersom Gåsen ligger så jävla långt från tunnelbanan haha! Hamnade i Huvusta hemma hos Matilda. Vi var hemma 5:30!!! Hur fan gick det till? Vi fick vänta i 100 år på tunnelbanan och det är då man är glad att man är hemma kl 4 när man bor på Värmdö.

Vi träffa Jocke aka Jack Sparrow på vägen hem, jag fick 35 kronor av selekta automaten i växel och så sa jag vid upprepade tillfällen att blåa linjen var blatte linjen. Vad fick jag det ifrån? Det var ju inte ens kul, jag har sån jävla tråkig humor och det är mest påtagligt på fyllan. Varför vill jag såra folk? Det är ju en helt onödigt grej att slänga ut sig. Det är som en gång i Södertälje när några killar kommenterade någonting hos mig. Då jag utbrister "Men ni då misslyckade jävla södertäljepack" (eller nått i den stilen). Då höll jag nästan på att bli nedslagen eller nått om inte en schysst polare hade hållt i sin kompis.

Jag vaknade tidigt och åkte till min lillasysters öppethus, kände mig fett duktig som pallrade mig upp kl 9 efter 3 timmar sömn. Men jag var nog fortfarande rätt dragen. Väl vid syrrans skola så sitter vi och fikar med grannen när hon vänder sig motmig och frågar "Jaha så vilken klass går du i då?". Va hon också full eller? Om Linnea går i nian skulle jag gå i åttan då eller? Jag är för fan 20. Jag tog studenten för 18 månader sedan. Jag vart så paff så jag brydde mig inte ens om att svara. Mamma sa "Nej hon har precis kommit hit från krogen". Skit roligt svar faktiskt med tanke på att jag borde ha luktat, samtidigt som jag hade kullruffsfrilla och utsmetat smink.

Men tror ni inte att när vi träffar Linneas lärare så frågar hon mig om jag är Linneas lillasyster? Då vart jag nästan lite ledsen. Ser jag ut som om jag är 12 år gamal eller? Orka vara 12. Jag har aldrig aldrig aldrig någonsin blivit felbedömd på åldern förut, och så händer det två gånger på samma dag :S



Still Representin, snygg-katta är vårt största fan!



Patsy spänner ut magen och utbrister: Är det någon som vill se en discokula??



Helt okej bild för att vara fotad med min mobil, dvs skärpa och grejer. Otroligt.
Sedaan att jag och Joel ärsnygga som få gör ju inte saken värre. Helvete vilken frilla jag fick till då...



Jag försökte mig på en salgs outfit fotning.
Snygg tattoo eller??

Kortärmad bikerjacka - Gina Tricot
Rosa magtröja med Mixtaped klistermärke - Gina Tricot
Klänning - Gina Tricot
Mönster strumpbyxor - H&M för 4 år sen
Svarta armband - H&M
Gularmband - Glitter (present från Patsy ^^)



Så här såg jag ut när jag kom hem idag. Med klistermärket kvar och allt = Jääävligt bra kvalle. Hm, jag tycker jag är helt gorgeous fortfarande och fattar inte alls hur jag kunde få nobben igår. Jag är ju oemotsåndligt. Fast jag är väl bara lite självkåt och det finns ju inget bättre. Jag älskar när jag älskar mig själv.
Kommentarer
Sandra

du kan ju ta bussen därnere vid vikingline båtarna typ 3 min promenad från gåsen :)

2008-10-06 @ 09:13:12
Fian

Londonviadukten iofs sant, det har jag inte tänkt på alls!!!



Man umgås ju med stadsfolket och har sällskap till tunnelbanan utan att tänka mig för :D

2008-10-06 @ 09:30:22
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0