Fian love Courtney Loves new Myspace






Ben Phen heter mannen som har gjort utförandet på Courtney Loves nydesignade myspace. Det verkar kanske lite töntigt att uppmärksamma en myspace design men jag tycker denna är otroligt snygg. Dessutom får jag chansen att brilljera med mina Courtney kunskaper. Bilderna som Ben har använt kommer från hennes djupa intervju i den brittiska tidningen POP magazine. Jag själv köpte tidningen i London 2007. Man får veta allt, dock fattade jag inte så mycket eftersom jag inte är van vid brittisk slang i textform liksom. Däremot fotade dem i samband med artikeln, ett makalöst antal (10-15 st) svartvita bilder som är helt otroliga, tänk en intervju som är 20 sidor lång.

Appropå tidningar, ni vet ju att jag har Mixtaped själv. Men man har inte en egen tidning om man inte är intresserad av tidningar generellt. Jag snappar alltid upp en iCity, Vice, People, Rodeo eller Nöjesguiden när jag kommer förbi en jag inte läst innan. Dock sparas inte dessa utan återvinns. Dock har jag 100-tals tidningar sparade i mitt rum. Ett dussin tidskriftssamlare och säkert min egen vikt i tidningar. Ja ni fattar, jag har många från Distillers tiden. Men även ett par godingar med i-D. Mina bästa är ju ett 30-tal OKEJ tidningar från 80 talet. Jag och morsan hittade en låda full med tidningar från 80-talet för 1 kr styck på en husvagnscamping för några sommrar sen. Morsan vet ju min obsession så hon köpte allihop utan att blinka, trots mina protester. Jag har till och med några dubletter.

Det är som en drog. Jag samlar på skor, och det har ni nog märkt. Men det lyser nog inte igenom lika mycket att jag samlar på tidningar också. Men nu vet ni.

Ps. Courtney har även en ny myspace en slags Fun Land, jag förstår inte mycket men det verkar vara ett spännande intiativ. Över lag verkar hon ägna mer tid att tillfredställa fansen på ett personligare plan vilket ser väldigt sunt och friskt ut. Hon verkar må bra. Det glädjer mig. Hoppas nya skivan kommer snart.

Här ser ni några av originalbilderna






(Ni får ursäkta skrytet i det här inlägget, men det är så jag vill framställas just nu. Jag känner mig lite mallig och bättre än alla andra. Det betyder verkligen inte att jag ser ner på någon av er. Jag brukar tänka att jag är allmänt bäst, och om någon annan tycker det om sig själv så är det liksom fine. Bara för att jag älskar mig så betyder det inte att jag tycker illa om någon annan, eller ser ner på någon annan. Jag brukar lyfta det som är bra istället för att trycka ner det som är dåligt.)
Kommentarer
Nelle

yohoe! Måste bara säga att din blogg totaly rules! Blev nästan galen när jag hittade hit :) många niceiga outfits också! sjukt mycke bra skit! tror nästan de blir att lägga till på favoriter! hare bäst och keep on the good work!

2008-10-18 @ 17:33:27
URL: http://nellebosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0