First we take Berlin ..........



Gud vad bra mina killar var igår. Shit jag fick värsta vågen av kärlek över mig. Grymt! Se på bilden förresten, visst är dem heta? Haha, så roligt. Björn var så bra igår, vi har ju massor att ta igen och jag älskar sättet han är på. Han är jämt taggad och typ intresserad av vad man säger och typ ger bra gensvar, riktigt bra lyssnare och riktigt bra kompis! CHECK 'EM OUT!

Ikväll ska jag till Rocks då.. Ska väl åka snart. Måste bara säga att bruden under har väldens snyggaste kläder på sig, jag vill ha dem nu, ikväll. Hett hett hett hett. Men istället har jag på mig detta och det känns ganska decent.



Kommentarer
"Miss Perfect"

ha en super bra natt ;)





// Emmsan

2008-10-25 @ 00:26:44
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
baby loonia

Riktigt snygg outfit o bild på tjejen

2008-10-27 @ 15:04:40
URL: http://babyloonia.blogg.se/
Anonym

Svar: Ehm den blåa är mormors gamla och den i glas är från iitala (stavning?) Som är ett finskt märke. :)

Gud vad snygga kläder hon har på sig :)

2008-10-29 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0