Jädra skit också


Tror ni inte att, bara för att jag egentligen inte bryr mig om jackor. Och när jag precis köpt en ny vinterjacka på två år. Så går jag och ångrar mig? När jag köper jackor så sällan så är det ju viktigt viktigt viktigt att det verkligen blir rätt. Nu vill jag hellre ha en från Ellos här nedan. Den är liksom en blandning mellan dem jag tidigare tvekat mellan. Skiiiiiiiiiiiiiiiit
Nu får jag gråta tills söms igen, över kläder. Tack Fian!!!

Jag vill såklart att ni säger att den är jätteful!!



Kommentarer
lou

Hehe, den jackan köpte jag. Fick hem den sen gick den sönder efter en användning. Så jag skickade tillbaka och väntade på att få en hel jacka istället men de sa då att den skulle komma i november så jag beställde nu idag den mörka jackan istället. Men jacka i sig är helt underbar. Jätte snyggt foder, skitskön och super fis. Så tyvärr kan jag ju inte säga att den är ful men :) om jag ljuger så...den är skitful :P

2008-10-03 @ 17:17:48
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/
Camilla, fixar bloggdesigner!

den e skitsnygg.. men har hört att den är sjukt stor i storlekarna... så tyvärr kan inte en liten tjej som jag ha den :(

2008-10-03 @ 21:54:47
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0