Sanna Brådings blogg



Visst gillar jag Sanna ändå. Jag tycker hon är hur cool som helst. Har alltid vart en förebild för att man ska våga klä sig och sticka ut på alla möjliga sätt. Förebild definitivt. Sedan att hon har knarkat skiter jag fullständigt i, varför ska jag engagera mig i det? Jag kan räkna upp personer på fingrar och tår i min umgänges krets som har knarkat. Den är skitsynd, men det är inget jag kan göra åt. Det enda jag vet är att jag är tillräckigt tuff för inte falla för grupptrycket. Därför kan Sanna vara en förebild för mig, hon påverkar mig inte på det sättet.

I vilket fall har hon börjat blogga, jag har vart för trött för att läsa igenom allt. Men det jag läst låter lovande, dock finns där ej så mycket bilder. Men det repar nog upp sig. Jag vill se massa snygga clothes!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0