We weren't meant to be



En av jordens många snygga bustier (av läder!!!!!) föll just ur mitt grepp. Jag snackar om Ebay såklart, denne kostade 9 dollar när jag började buda. Helt klart ett kap när fraken var väldigt generös. Äkta bustier (med kjol men den brydde jag mig inte om) från 80-talet. Storlek XS så det skulle sitta tightish och bra på mig. Typiskt att där var en annan person som säkert hade samma geniala idéer som jag. Den såldes för 41 dollar, till någon annan. Men nu blir nog säljaren glad, jag pushade upp priset rejält och det förtjänar dem. Haha, jävlar ja. Jo. Men. Jag har inte förlorat några pengar. Jag får helt enkelt fortsätta jakten på den perfekta bustiern.
Kommentarer
Tove

nice =)

2008-10-15 @ 20:29:13
URL: http://theedge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0