14 September


Shit asså, nu har jag suttit och skrikit så jag är alldeles hes. Ont i halsen hade jag innan, men det är inget emot vad jag har nu. Ibland har jag såna missfoster till föräldrar alltså, och mamma är utbildad pedagog. Ändå kan de aldrig aldrig aldrig förstå sig på hur jag fungerar. Jag hjälper gärna till hemma, men bara om någon ber snällt.

Jag har suttit i soffan hela dagen med datorn, mailat olika viktiga personer (bla. Alla som fotades för Mixtaped på Way out West, känns ganska viktigt). Sedan har jag försökt söka jobb på alla ställen som dem vill att jag ska söka jobb på. Osv.

Vad får man för det? Jo en fly förbannad farsgubbe kommer in och ryter att jag ska blåsa badrummet. Jag blir helt ställd, har han bett mig innan? Nej. Han har inte snackat med mig på hela jävla dan så vad är han arg för? Vilken jävla idiot. Det är klart att ingen vill hjälpa till när man blir utskälld för ingenting. Eller har jag fel?

Sen när det tänder så har jag ju aggressiva problem så jag gick ju såklart in dit och röjde. Men det kostade många produkter, jag slog sönder mycket i min väg. Fan vad arg jag var. Varför var jag den snabbaste spermien?

Sedan kommer morsan och försvarar honom och gaggar om saker som hände för 4 år sen. Snacka om långsint. Jag spyr.

Update: Jaja, nu kom Pappa in igen och var asgullig närhan såg att jag städat. Känner mig ganska dum för att ha kallat han missfoster nu, men ah, jag tänker inte censurera min blogg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0