4 September


Okej, jag ska vända tillbaks dygnet. Jag har hållt på sen i måndags, men DET GÅR BARA INTE. Jag hittar asmyckat askalas intressanta saker på internet som jag bara måste läsa/se. Tex, även fast jag såg hela Obamas tal på konventet förra veckan så behövde jag sitta och kolla på den igen nyss, den är för fan 50 minuter lång. Hah. Sen har jag sett alla catwalks för hösten. IGEN. Jag såg ju på alla innan jag åkte till Göteborg.

Sen har jag typ kammat igenom ca 40-50 bloggar som jag följde hysteriskt förr, men tappade bort mig någon gång i våras då jag bara ville spy på allt vad blogg hette. Och nu hade jag ju massa månader att ta igen, PLUS att om jag hittar ett intressant inlägg så MÅSTE jag söka upp vad det handlar om. En designer, en webbshop eller en artist. Det resulterar i att jag antingen finkammar hela webbshoppen, eller typ tar reda på allt om designern eller artisten. HELT SJUKT. JAG HAR INTE TID MED DET HÄR. HJÄLP MIG. BÖLEH.





Sen fick jag för mig att söka jobb på American Apparel. Tydligen måste man inkludera 3 bilder på sin stil och jag har valt tre asbra utflippade bilder, jag gör typ fula miner på alla. Jag bilr säkert anställd. Detta resulterade i att jag skulle leta efter mina andra CVs i dagboken (på helgon). Jag kom in på min Rom-dagbok, det resulterade i att jag tänkte "Åh, Peroni, det är jag sugen på!". Och vet ni? Jag råkade ha en Peroni på rummet. FETT BRA. Jag ska dricka den nu alltså. Synd att den inte är kall.

För övrigt har jag haft en fett bra dag, men lite mycket datasittande.


Kommentarer
Anonym

Snygging!!!!!!!!!!! Håller tummarna!! Fiii faen va jag längtar till vi börjar plugga nu.. mitt jobb e lite baj nu faktiskt!!

2008-09-08 @ 21:44:26
Patsy

ops mitt namn försvann.. men du fattade nog att d va jag ialla fall. :)

2008-09-08 @ 21:45:26
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0