6 September


Tjaaabaaaaaa. Nu har jag lunch, matlåda. Jag har aldrig matlåda med mig, McDonald's är ju min bästa vän här. Men eftersom jag inte åt någon middag igår så kan jag ju äta resterna idag. Rester låter så jävla skabbigt, och jag tycker oftast att rester är skabbiga. Men inte idag, för det är rostbiff och potatissallad. Mhhhmmmmhhmmmmm GOTT.

Jo, jag hamnade ju hemma hos Patsy igår och Katta tyckte det var en bra idé om jag invigde deras soffa. Sov över alltså. Det var en helt okej skön soffa det där. Så där kommer jag trivas.

Det jag ville säga var, och jag har säkert tråkig humor för att jag är trött. I kylen har jag och Jonas våra lunchlådor, och båda vi har varsin systemetkasse runt om. Såg lite komiskt ut när båda låg där. Gissa om det är en alkis arbetsplats?

Förresten var jag inne på Gina igår och spanade på världens finaste "jacka", jag har spanat på den förr, men nu provade jag den och jag bara måste ha den. Funderar på att sälja min skinnjacka från Ebay för den satt ju bara helt värdelöst på mig. Jag ska aldrig mer handla jackor på Ebay. Sen så var jag på modevisning också. Mer om det ikväll. Tjolllla!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0