7 September


Hej mina vänner - och ovänner.

Sov förfärligt inatt. Drömde om att jag hängde, med bara armarna, i en lyftkran. 200 meter ovanför NYC eller en annan stad med rysligt höga höghus. Jag drömde att jag aldrig orkade ta mig upp, bilarna under var så långt bort att jag inte kunde särskilja dem. Varför jag drömde detta var för att Jonas visade mig ett youtubeklipp. Det var tre killar som var uppe i just en sån kran. De hängde där i bara händerna, och gjorde pull ups. Med 200 meter luft under sig, och ingen livlina. Så jävla äckligt. Ingen ramla ner dock, men jag tänker fortfarande inte länka till filmen för den var för äcklig. (Dock kan ni se detta om ni vill).

Hoppas jag slutar tänka på det. Dock får jag perioder då jag kollar på äckliga saker på youtube. Förut hade jag en fixide att se en massa flygplanscrasher. Nu ser jag människor som hoppar från byggnader, blir utdragna så kroppsdelar lossnar, bryter nacken och andra sjuka grejer.

Bli inte rädd för mig bara.


En annan sak, idag beslutade jag att avliva min vän. Bröstpiercingen. Efter 11 månader med dig min vän, så går vi skilda vägar. Hehe. Dramatiskt det blev, men det är så det känns. Det var ett tungt beslut att inse att den började krypa ut. I början gjorde det inte så mycket. Men nu på slutet började hålen bli så stora. Plus att man började se staven i genom huden - inget bra tecken.

Jag har skött dig väl och jag har vart stolt över dig, du har äcklat min mamma, du har gjort mig fin under fest. Dödsstöten, kom nog i Rom, när vi var utan varann i nästan två dygn. Svett, smuts och värme gjorde dig inte glad. Jag vet att jag ska försöka igen någon gång. Nu har jag skoskavsplåster över hålen för att mildra ärrbildning.
Kommentarer
Anonym

åh vad synd att du var tvungen att ta ut den - det är ju så snyggt! gjorde den mycket ont att göra?

2008-09-07 @ 17:11:53
Fian

Hej. Det gjorde inte ont alls. Jag var ju förvisso full, men varje gång jag har tagit ut staven och in så har det inte kännts nått alls heller (:



http://hollywooddiet.blogg.se/2007/november/3-november.html

2008-09-07 @ 17:41:25
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Patsy

Trist men ändå bra.. för du vill inte få såna däringa äckelkulor som Anna på jobbet fick.. fiii faen va d såg ut som shieze alltså!! Puss på dej bejb!

2008-09-08 @ 21:42:32
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0