8 September


Hej kära läsare!

Förlåt er som inte diggar catwalk så mycket. Tänkte ju varva lite med andra inlägg så det blir koncentrerat, men jag har inga idéer kvar. Därför blev det lite mycket nu på kvällskvisten. Jag har ca 300 bilder kvar från resan, men eftersom de är drygt 4 MB tunga styck så tar det evigheter att ladda upp dem här på bloggen, så alla bilder kommer lite varje dag nu. Stay tuned.

Jag tror jag är förälskad i den här veckan. Jag trodde jag skulle jobba idag, men jag såg fel på schemat och vart överlycklig i morse när jag insåg det. Dock kom jag på vid 17 att jag lika gärna kunde ha åkt in till SKHLM då, och hälsat på Patsy och vart med i deras Footlocker tävling. Men well well det har vart en chill pyjamas dag istället.

På torsdag skulle jag haft ett roligt möte. Men det har flyttats till fredag eventuellt helgen. Mycket spännande. Jag är ledig för det mesta men torsdag och fredag ska jag stänga jobbet, jobba ett par timmar på eftermiddagen. Soft. På torsdag ska jag äntligen få träffa Love, det var typ 1,5 månad sen. Olagligt länge sen. Jag längtar!
Kommentarer
Anonym

Lycka till på "the secret meeting" bejb!! :)

2008-09-10 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0