90 dollar dresses


Jag är lite besviken på Asos, jag blir nästan förbannad. De har liknande idé som H&M (som också börjar bli dyrt?) att man ska få trendäkta kläder för en billig penning. Är det jag som är efterbliven var det gäller ekonomiutvecklingen och inte ser att allt blir dyrt? Har det med oljan att göra? Jag fattar ingenting.

I vilket fall som helst, när jag först upptäckte Asos så gick ingen klänning loss på mer än 400 spänn. Nu kostar alla mer än 400 typ. Sjuka priser när man tänker på att kvaliteten är sämre än allas våran Ellos.

Men det hindrar mig inte från att dreggla på klänningar, samt samla in idéer till min framtida kollektion.






Kommentarer
Nemo

Haha. Gillade inte bildvalen asså. Vet att du gillar dom bilderna för det är din stil me skinnjacka och sånt. Lite mer estetiskt.. Men inte min kopp med té alltså. Sen är dom så extremt photoshoppade så jag ser helt översminkad och totalfixad ut. haha :) Annars var looken asskön. Allt annat var bra utom själva bilderna... :P

2008-09-16 @ 20:46:41
Patsy

har inte postat nåt än.. det kommer kanske lite skit senare :) om jag orkar :P du ang imorgon är jag rädd att jag ställer in vår dejt.. hoppas det är okej.. kände att jag behövde lite ensamtid och smälta allt som hänt den senaste tiden.. typ ta ett fotbad.. dricka te och tänka lite på farmor.. har liksom inte haft tid att vara ensam med mina tankar sen hon gick bort.



Hur har dagen varit annars?

2008-09-16 @ 21:56:08
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

fasen va dassigt att ni tjafsat då!! Har det löst sig då??



själv har jag haft en lååång jävla dag som var typ ur dryg som helst.. nada kunder typ.. piss! Men annars är det bara fint med mig.. :)

2008-09-16 @ 22:13:38
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0