Life anthem




Hehe, med risk för att vara en tjatmaja. Men jag har saknat nytt material från T.I. så himla hårt.. Jag älskar denna låten, världens bästa text. Världens bästa balans, världens bästa catch. Världens bästa artistpar. Just nu i alla fall. För stunden är den min life anthem. Men för den som känner mig så ändras ju det konstant. Tror dock denna kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.

Om jag sa att Stockholm Calling var min Anthem inför sommaren (2008) så är denna självklart parkpressaren för 2009!!!
Kommentarer
Viktoria Tomic

nejnejnejnejnej! den där låten är det absolut sämsta han någonsin tagit sig an... måste vara det sämsta som kommit ut i år.. usch!



han samplade dock m.i.a paper planes och körde ihop med Kanye West, Jay-Z och Lil Wayne... Swagger like us heter den, gryyymt bra!

2008-09-27 @ 11:39:00
URL: http://www.viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0