MTV Video Music Awards



Britneys revansch - Cause we love her!
Hon vann: Bästa video, bästa kvinnliga video, bästa pop video - Alla med Piece of Me





Jag konstaterade att:

Jag tycker om Rihanna mer och mer, hon är nog den mest proffsiga kvinnliga artist jag vet just nu. Kan inte fatta att bruden är lika gamal som mig liksom. Eller ung kanske jag ska säga.


Har vi inte saknat T.I? Jag har i alla fall gjort det. Så himla gullig. Exakt när kom han ut ur fängelset egentligen? Och är jag efter i utvecklingen på nått sätt? Har han släppt singel, album, video?


Christinas framträdande var skitsnyggt. Men hon påminde lite för mycket om allas vår Lady Gaga. Aslikt hår, smink, kläder, typ av låt samt framträdande.


Jag fattar inte varför Lupe inte får mer uppmärksamhet. Fett mycket bättre än tex. Kanye Wests preformance. Hm. Kanye är väl en man som jobbar mer för att få uppmärksamhet förståss.

Det var väldigt sevärt att se intervjuerna på The Red Carpet. Gör det i efterhand.


Tänk att det är Chris Brown som har skrivit Disturbia
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0