Sophia Somajo - Cover girl making progress



Mixtaped Magazines cover girl och bruden med attityden som tagit hela Sverige med storm. Jag snackar såklart om Sophia Somajo, hon gjorde mig breathless när jag såg Stockholm Calling för första gången. Det var bara toppen på isberget, idag släpptes hennes debutalbum The Laptop Diaries. Ett mästerverk i mina öron!

Jag skrev om Sophia redan vid den här tiden förra året. Detta är förståss jag är otroligt stolt över, jag har ofta en känsla över att nått/någon kommer lyckas, Bella har definitivt också den känslan och det är därför vi startade vår tidning. Sophias framgång är ett kvitto för oss och även det en grym motivation. Och det är därför Sophia kommer vara vår första cover girl. Självklart har vi även intervjuat henne om albumet och mycket annat.

Can't wait!

Pssst. Se även Sophias videobloggar där hon berättar om varje låt på plattan, hennes dagbook.
Kommentarer
Patsy

Ni är bäst!! Skynda på med tidningen nu.. VILL HAAAAAAAAA!!!!



Kisses Patsy!

2008-09-25 @ 08:10:46
URL: http://patsydarling.blogg.se/
JENNIE & EXXA

Härlig blogg!

2008-09-25 @ 13:47:20
URL: http://exxa.blogg.se/
Linda

Håller med föregående!!!!

2008-09-25 @ 14:26:50
Chellii

hahah klart jag är frisööör ! är inte helt utbildad bara men det kommer snart ;)

du borde komma o fixa håret lr så snart hos mig =) skulle va kulit ..

puss <3

2008-09-25 @ 15:23:51
URL: http://aracelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0