All the girl standing in a line for the... Shoe shop


Mycket skor idag, för jag kände för det. Har tipsat om det förr och Patsy har definitivt tipsat om denna hemsida. Go Jane, där kan man få snygga pumps för 80 spänn och det är fakta. Helt sjukt billiga priser och en hel del värda skor. Kvaliteten kan jag dock inte säga nått om, men det ser ut att vara bra grejer.

Vad jag är ute efter nu är varma (typ robustare och med platå så man kommer upp en bit från kalla marken, som mina kilklackar) men snygga skor med höööög klack. Meningen med detta är att jag kan övertala mig själv att det är OKEJ att gå barbenad lite in på hösten om man har varma skor. (Nej jag tänker fan inte sätta på mig några jävla enfärgade strumpbyxor, blehh.) Jane Do hade massor jag gillade, fast jag inbillar mig nog bara att dem är varma för de höstiga färgerna. Enjoy!


Cirka 167 kronor


Cirka 147 kronor


Cirka 154 kronor


Cirka 167 kronor


Cirka 194 kronor


Cirka 147 kronor


Cirka 234 kronor
Kommentarer
Patsy

Dom vita längst ner var så snygga så jag smäller av!! Du e en fena på att hitta små guldkorn hjärtat!!

2008-09-08 @ 21:10:46
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0