15 Augusti


Det känns skönt att vakna en sådär 14-16 varje dag den här veckan. Har man semester så har man, men framförallt så går jag på teorin att sova bort mitt virus, och hittills har det ju funkat bra. Mår ganska bra idag förutom att mitt huvud känns som sockervadd och jag är lite förvirrad. Men jag är ensam hemma och det är helt underbart, för här kan jag gå och irra runt som en gamal dam utan att någon tjatar på mig eller anmärker hur seg jag är.

Sitter just nu och kollar på Allsvensk fotboll på 4an. Shit vad det var längesen jag såg fotboll, och ännu längre sen jag gick på fotboll. Jag brukade vara värsta nörden med årskort på Råsunda 2002-2004. För er insatta så är jag ju då AIKare. Well, det går väldigt bra för AIK i år och det var meningen att jag skulle gå på ett Derby, men de ligger ju så tidigt på säsongen/ så sent på säsongen så det är kasst väder då :( få se i September om jag kommer iväg.

I alla fall skall jag strax klä på mig, sticka till McDonald's och äta en middag, samt till Willy's och köpa massor, verkligen massor med gött till ikväll. Chips, dip, godis, choklad. Jag ska frossa. Sedan blir det ju Friidrott på TV ikväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0