Åh kan inte ett proffs hjälpa mig


Min blogg säckar bara ihop så fort jag gör nått med den, det blir bara värre och värre.. Åh jag har absolut ingen ork att ordna upp det här nu. Så den får se ut såhär, sorry!

Jag är uppe sent och fixar buggar på shoppen och ett litet nyhetsbrev(!) till våra kunder, registrera er gratis. Får se om jag hinner skicka det ikväll/natt eller om jag gör det efter jobbet imorgon. Morgondagen kommer vara helt galen, ska till skolan tidigt för att fixa lite saker innan Berlinresan, måste lämna in lite saker och så. Sedan blir det hem igen och jobba på Värmdö kl 12 vilket känns lite hektiskt. Sedan slutar jag 17 och ska då hem och packa!! Det har jag inte gjort än, men känner mig inte så stressad för jag ska ju bara ha med handbagage. Kläder för tre dagar.

Jag har inte bestämt mig för om denna resa är väldigt otajmad eller om det är precis vad jag behöver. Jag tror jag behöver komma bort, så jag hoppas att det kommer få mig på bättre humör. För här hemma känns allt så dystert. Samtidigt som jag inte vill få en deppfylla på semestern. Ska träffa Martina och vi lär ju gråta en stund över vår vän som jag har ältat på bloggen att han är död.

Sedan tidigt tidigt på tisdag morgon flyger jag ju. Så det blir nog en hel vecka med sömnlösa nätter. Jag kan inte sova ut i helgen heller för då jobbar jag igen. Suck.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0