Det blev utgång i alla fall


Ronja tjatade på mig så jag går ut idag. Kände mig som sagt mycket bättre och efter många dagar i soffan så blev jag lite sällskapssjuk. Vi ska kanske se Petter kl 23:30 vid Kulturhuset, nått gratisspektakel. Men ska jag vara ärlig vill jag bara sitta inomhus och dricka goda drinkar.

Jag har på mig svart klänning och svarta spetsleggings från Gina Tricot.
Senap/lime gul tröja, ni vet den där hemska färgen som var inne i våras. Från H&M
Egengjorda STAR WARSsvärd örhängen från ett kellogspaket jag köpte när jag var i Malmoe
Världens bästa halsband från H&M, kostade bara 29 spänn. Dagens partytrick





Kommentarer
ellen

du är såå toksnygg! :)

2009-08-16 @ 00:05:54
Anonym

hahaha <3

2009-08-16 @ 15:17:26
Natali

Åhh, jag SKA ha det! <3

2009-08-16 @ 21:22:47
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0