Ett dygn there is


Japp, ett dygn senare då nästan, kunde inte sova förän vid 5 och gick upp 8 :( för att öppna jobbet på semestern. Min Chäääf har blivit sjuk så man ställer självklart upp. Och vid det här laget så vet ni ju, what goes around comes around!

Blev en rätt hektisk dag på jobbet, massa folk och det var till och med bilkö ut till Värmdö under dagen. Har folket inte slutat semestern ännu? Det är ju måndag! Kö är väl lite väl wikked. Det var inte ens det i fredags liksom.

Jaja. Jag har inte direkt någon lust att referera min helg men jag får la ta det i korthet och se ifall jag kan hitta lite bilder om någon fotat.

I fredags hade jag en liten pool-get-together med mina brudar. Det var verkligen kalas, jag gjorde milkshakes och vi vart lite runda om fötterna till kvällen då vi gick till Fasching. Där var det varmt som fan, alla panikade lite men det var bara att koncentrera sig på nått annat. Haha. Eller bli så pass full att man inte besvärades.

På lördagen var det först frukost i Rålambshovsparken som gällde, sedan shoppade jag skor, hälsade på Patsy och sedan var jag på Gröna Lund för fjärde gången i år. Jag slog på stort och köpte till och med ett åkband denna gången också. Var typ fortfarande full på morgonen så Danne lurade in mig i Fritt Fall TILT. Mina skinkor är så små att de också sjönk ner i "hålen" för benen. All min kroppstyngd låg då på en smal pinne, haha det var sjukt. Men det var skönare att åka tilt än vanlig faktiskt om jag får välja. För man nästan tvingas kolla ner och det var bättre, för då ser man att nu är det över. På vanliga fritt fall så kollar man på horisonten och då tycker jag aldrig att man kommer ner.

Ja, sedan var det lite fest i Svedmyra, nattuben var sen som vanligt och jag missade min sista buss i slussen, som vanligt. Två gånger på en vecka har jag tvingats åka taxi hem nu. Jävla SL, ni ska få betala tillbaka varenda krona var så säker. Det är så dumt för jag hade precis börjat förlåta/gilla SL igen för att dem sätter in fler bussar till/från Värmdö nu på hösten. Men vad är det för vits med det när tunnelbanan inte går?

Jaja. På söndagen åt man fetaste frukosten, badade lite i poolen igen och hade det allmänt mysigt. Älskar söndagar ibland. Alla grannar är så tysta och kvällssol på sensommaren är inte att leka med. Sjukt mysigt.

Lite bilder för engångsskull. Jag ser ju jättelam ut som vanligt, men jag hade inte sminkat mig OK? :P

Brillor från Mixtaped Shop



Alltså Ronja!!! Het brud!!!


Anya, Danne och en anonym bild på mig.
Jag har på mig: Magtröja - Ebay
Kjol - Monki
Leggings - Gina Tricot
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0