It's a matter of hours!


Tanken är att jag ska sitta uppe hela natten och peka om vår webshop till vår domän. Ska göra färdigt hemsidan fullt ut också. Sedan, om några timmar, kanske så mycket som två dygn så är den uppe. Det beror helt på hur lång tid det här kommer ta. Men det är en engångsgrej och sedan kommer den ligga där, för alltid.

Jag har Coca Cola bredvid mig, Test Icicles i högtalarna och Bella på MSN, kan det bli bättre?

En sneek peak för er my ladies!!! Klicka på bilden för full screen!



Kommentarer
Natali

weeiii! Bra helg! Bra shop!

Guu, har vart på G att ringa dig hela dagen och nu ska jag sova! Vi kanske hörs imorn! Åh. i love statestiksgrejen! Pussss och tack!

2009-08-11 @ 02:11:57
URL: http://natalifikas.blogg.se/
Sandra Marinoni

åååg, fyfan va nice :D

duuu, jag har ingen aning om vad jag ska köpa för mina 50% off, får se när sidan är uppe och gottar mig bland allt snyggt ;)

2009-08-12 @ 00:37:06
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0