Mixtaped Shop Statistics



Kan vara lite kul för er att veta hur det gått med shopen hittlls. Notera att shoppen i princip bara är lanserad via min blogg, vår facebook grupp och våra facebook statusar. Jag och Bella har inte haft orken att kompletera hemsidan eller göra annan avancerad marknadsföring då vår vän nyligen dog. Så vi är självklart helnöjda med resultatet, dessutom har vi redan sålt grejer vilket vi är så himla pepp på!

Kul statistik under 36 timmar:

Besökare: 230
Sidvisningar: 2499
Genomsnittliga sidor per besök: 10,87
Genomsnittlig tid på webplatsen: 05:55
Besökare från länder: Sverige (varav 28 städer), Norge, Finland & Storbrittanien
Besökarnas lojalitet: 57,83% har endast besökt oss 1 gång. Men hela 8 st har besökt oss 9-14 gånger hittills. You can´t get enough! haha
Populäraste kategorier: Solglasögon följt av Halsband och Örhängen.
Populäraste vara: Ganska väntat vår Rope Chain föjlt av Funkadelic svart (grymt otippat), Mikrofon guld och sedan väldigt hedrande; Mixtaped Magazine på en fjärdeplats.

Du vet väl att du kan bli medlem gratis redan nu och få uppdateringar och erbjudanden?
Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; ååååååh, fyfan va nice :D var inne på sidan igår, har inte hunnit se den innan! har dock inte bestämt mig för vad jag ska köpa än men det ska jag se till att göra innan koden går ut ;)

måste säga att det var riktigt mycket nice där och sidan är skitsnygg! DU ÄR SÅ GRYM! :D

2009-08-22 @ 18:23:08
URL: http://marinoni.blogg.se/
Sandra Marinoni

sv; aaaaw, fan va synd att du missade han :/ du hade ju värsta chansen där..

2009-08-22 @ 18:38:20
URL: http://marinoni.blogg.se/
Sandra Marinoni

mihihii, ingen orsak :D

åh, dom har jag inte sett! måste kika in igen :D

2009-08-24 @ 16:50:59
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0