Upp om 5 timmar


Jag längtar inte, måste upp tidigt och duscha för att sedan infinna mig vid skolbänken kl 9 imorgon. Första skoldagen denna termin. Det ska blir så brutalt kul att träffa alla igen, men det är ju verkligen för tidigt för mig, speciellt när jag vände på dygnet helt förra veckan i och med att jag var sjuk. Det blir till att dricka Red Bull till frukost haha!

Usch ja, klockan är redan två och det var två timmar sedan shoppen släpptes och det känns inte som om jag gjorde nått vettigt under dessa två timmar. De sex timmar innan releasen fick jag grymt mycket gjort men nu säckade allt typ. Jag hann maila alla vinnare som vann 50% på Mixtaped Shop redan i januari. Oh boy vad dem har väntat.

Nu skall jag inte ens somna riktigt än, måste se dagens avsnitt av Paradise Hotel 4 först. Helt sjukt besatt och denna helg har vart så lång att det känns som om det var en vecka sen jag såg något program alls!

Gonatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0