26 December



Jag behöver varken läppförstoring eller ögonfransförlägning, som en viss annan ;)

Förlåt för den brutala tystheten. Men jag tog lite jul-ledigt. Blir ingen märkvärdig post detta heller, vill bara säga att jag lever.. Jag var inte ut och svira igår, vilket var skönt men lite deprimerande. Imorse krigade jag på Elgiganten och köpte mig en platt-TV för 4000, min första TV någonsin, känns så himla wierd. Nu hoppas jag bara på den där lägenheten som fan. Jag Isis och teven <3...Ikväll ska jag bli full, även fast Systembolaget är stängt!
Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; hahaha, fattar inte hur!

2009-12-29 @ 12:19:57
URL: http://marinoni.blogg.se/
N E T T

fian i need help.. i know that you love höga klackar.. jag e ute efter billiga klackar hööööga med platå och så ska dom inte ha allt för mkt krimskrams.. håller på att leta lite försenade julklappar till en kompis.. har redan kollat nelly.com sen vet jag faktist inte så mkt mer sidor.. kanske du kan hjälpa mig? hade vart guld :)

2009-12-31 @ 02:14:56
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0