3 December


Hej mina små turturduvor! Jag har redan vart vaken 6 timmar och att vända dygnet rätt verkar funka bättre nu. Under tiden känns det inte som om jag gjort någonting. Men jag har läst en massa bloggar, massa, massa, massa bloggar. Vilket känns dumt i efterhand för nu är jag mer inspirerad än någonsin och listan över inlägg jag kan göra är lång. Nu gäller det bara att göra dem också.

Jag har ju haft värsta bloggtorkan hela detta året, så det är mycket man måste ta igen. Och under bloggtorkan så har jag shoppat väldigt lite, har inte vart inspirerad eller sugen. Men nu är jag mer sugen än någonsin på att spendera pengar, det är helt sjukt. Kan man inte balansera detta?

Jag ska iaf strax på en liten egen shoppingrunda och ta alla vanliga, Gina, H&M, Topshop.. Får se om jag kommer hem med något.

Det blev förresten ingen videolog igår och det beror på att jag jobbade hemifrån istället. Får visa mina underbara skor en annan dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0