Jag är fast på värmdö


SL har ställt in alla bussar till och från värmdö. Det är 2 mil in till stan och det tänker jag verkligen inte gå. Det finns en såkallad resegaranti som går ut på att man tar en taxi och lägger ut pengarna själv sålänge. Men det är inte 100% att man ens får sina pengar i slutändan. Så det är en fråga om ifall jag har lust att lägga ut 600-700 när det är så att jag kanske inte ens får tillbaka dem. SL är så dumma, varför sätter dem inte in "närtrafiken-bussar" med tätare trafik? Det måste dem ju tjäna på. Det jag tänker på mest är att jag ska ta mig till centrum först och handla, och det är genom en skog, och hur går det att gå är på en skala? Det är typ 1 meter snö här känns det som. Kanske bäst att stanna hemma? Trisst.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0