This is Metriona, It's a beetle, but we like the shape and the name



Förlåt för den konstiga minen, jag orkade inte ta fler kort hehe

Vi håller som sagt på att få fram olika pärlplattekreationer till en kommande kollektion.. Det är ett himla meck med att se vilka former som är möjliga att göra, hur de ska festas vid örat på olika snygga sätt, samt, det som är jobbigast, se vilka färger som passar ihop och inte. Då dem lätt ändrar färgen efter man smält det så att säga, det är jobbigast. Samt att vi nu, efter timtal med meck måste solla bort vissa kreationer, färdigbestämma vilka färgkombinationer vi ska hålla oss till, samt bearbeta upp ett litet lager.. Men det är skönt att ha något konkret att göra om dagarna då det lätt blir att man sitter och gör saker online på en dator, virituellt.. Vilket känns ganska världöst och okreativt ofta.

Förövrigt har vi lyssnat på Musikhjälpen hela dagen, jag kommer bli ledsen i ögat när de ska sluta om 4 dygn.. Appropå nått helt annat så fick jag hipp som happ ge blod idag i allafall, väldigt otippat och oförberett, dels mentalt men dels också tidsmässigt. Efter så stressade jag iväg till bussen och jag var jättenära på att svimma, hela dagen har jag känt mig olustig i hela kroppen :( Men jag avråder INGEN att tveka på att ge blod, det är bara jag som väger på gränsen och inte äter/dricker tillräckligt, det är sån tillfredställelse i kroppen när man vet att man gjort nått bra.

Det var en massa annat jag skulle säga också, oh åh, men jag minns inte just nu :( Jag hatar sånt... Det är så irriterande. Men man kan inte rå för att man är så trött så man knappt kan tänka. Men det är jag i alla fall glad för, har ju vänt dygnet rejält. Så gonatt på er mina hjärtegull så ses vi en annan dag.
Kommentarer
Sassy

Sött örhänge!

Och pärlplattor = nostalgi!

2009-12-21 @ 19:35:07
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0