Tiki, we shall call 'em Tiki Earrings



När man är i lokalen och dricker julcider ensam.. Sådär lite melankolisk, när man har spammat hela telefonboken, när man smsat folk som man inte ens borde. När man tror att man är lite smålullig men det var bara en rap påväg. När man inte har några planer för kvällen, men vill bli full...

Det händer inte ofta men jag kan inte säga att det inte hänt förr. Det är då man tar fram pyssellådan och designar nya örhängen. Vi ska ju göra en liten pärlplatte kollektion i shoppen. Alla gör ju sånt, men vår kommer vara något du inte skådat tidigare. Någonting nytt, någonting fresh, någonting have to have.

Jag har som sagt spammat telefonboken och det kan ju vara störigt, tur att det inte finns nått negativt med att spamma sönder bloggen när man har tråkigt :p

Jag måste bara be om ursäkt ifall bilden ser fucked up ut, jag har lekt lite i Photo DJ i mobilen hehe. Jag ser inte på dem här lilla skärmen ifall det blir konstigt men whtvr... Hoppas ni har en roligare kväll än vad jag har.
Kommentarer
Rebbie

du är sjuuukt cool. plus att du bor i gustavsberg. doesn´t get any cooler.

2009-12-13 @ 21:44:00
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0