18 Februari


Hej darlings. Mycket och väldigt lite händer i mitt liv just nu. Jag fattar inte riktigt vart tiden går, men den går. Jag har inte vart aktiv här på över en vecka och jag måste erkänna att jag inte får abstinens heller. De senaste dagarna har jag browsat igenom world wide web efter snyggaste och prisvärdaste smyckerna för Er. Vår webshop kommer bli F E T jag lovar. Så jag hoppas ni inte hatar mig och överger mig här nu va.

Skolan tar mycket tid och energi men det är nästan som när man bygger muskler. Under träningen så förtvinas ju musklerna för att sedan växa sig ännu större senare. Just nu förtvinas jag men jag vet att med all denna kunskap så kommer jag vara grymt mycket smartare och starkare inom sinom tid.. säger man så?

Jag önskar bara att jag kunde spola fram tiden en sisådär 2-3 månader.

Fian will be right back. Under tiden kan ni ju berätta vad ni gör just nu?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0