3 Februari


Hahaha mitt kontoutdrag ser skitlustigt ut.. Alla pengar är slut efter förflyttade runt den 10:e varje månad. Sedan är det stendött i 2 veckor tills den 25:e så händer typ 15 transaktioner på en och samma dag. Haha! Just nu hade jag strax över 300 kr kvar men sedan väntar jag på pengar från CSN också. De ska komma vilken dag som helst nu.

Ahh måste springa till skolan nu men tjingeling! Hah måste bara säga att fyfan va bra det är att packa väskan dagen innan eller åtminstone göra en packlista så slipper man vara helt ofocuserad. Idag är det mycket packning. Ska både till banken och Skatteverket och simma, sola och tillsist ska jag hem till Bella min och hjälpa henne att installera hennes sprillans nya Macbook Pro. Fyfittan va bra!
Kommentarer
NIKI

Ja men det är ju kanon tycker jag, är ju nästan hela upplagan så. Nemen var du med i karlavagnen med? haha, det vore kul att höra någon ung person där.. :)

2009-02-03 @ 16:18:43
URL: http://scandoblog.viceland.com/niki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0