8 Februari


Hej Darlings!

Ahh dålig helg har det vart. Jag känner mig krasslig i hela kroppen och har inte alls haft lust att göra annat än att kolla på Youtube och tröstäta. Dock var onsdagen mycket bättre, efter Steve Aokis och The Bloody Beetroots gig så gick som jag vanligt fram för att byta lite ord. Då kommer Mark Hunter från The Cobrasnake och attackerar mig. Jag har under hela kvällen vart hans favorit mobboffer och han tog kort konstant haha. Iaf så hör jag att alla säger att efterfesten sker på Spy Bar så på nått sätt lyckades jag genom Mark Hunter snacka med Steve Aoki och få han nummer. Minnet sviker mig och allt hände så snabbt, helt plötsligt står han där och vil ha mitt nummer. Och jag ba Oe, Zero (haha istället för seven), Oe.. Three, eight.. Jag vart så himla shockad att jag inte minns mitt nummer. Så Bella fick hoppa in, och en annan dude stod bredvid och snackar om att man måste trycka +46 och lala. Helt sjukt. Min telefonbok börjar fyllas med kändisar nu känner jag. Hela kvällen var grym over all, träffade Signe på Spy Bar och det har jag längtat efter sedan hon började jobba där, och egentligen innan...

Alltså man kan ju tro att Steve är värsta dryg eller liksom. Ja ni vet som många stora Svenska kändisar är, men han var hur go som helst. Han typ snacka med mig hela kvällen och jag var tvungen att fråga (för jag planerar ju att resa till L.A och nu när vi hade bytt nummer) Kommer du minnas att det är jag som är Fian om jag ringer dig i framtiden? Han skrynkla ihop ansiktet och jag var beredd på värsta dryga svaret som: Trodde du det själv eller??.. Men han skrynklar ihop ansiket och glor förvånad och utbrister: Men skojar du eller? Det är ju självklart!! Vad tror du om mig??.. Och det kändes som om han menade det också så jag hoppas.

Jag har ju tidigare tänkt praktisera i Los Angeles i Oktober. Så de senaste dagarna har jag verkligen blivit peppad att ta tag i det redan nu så jag kollade flygbiljetter till L.A och det kostar bara 7000, plus att det finns en fond som folk på min skola brukar få resebidrag från ifall man praktiserar utomlands, nått sånt. Även om Steve inte skulle minnas mig så är det fortfarande värt att åka dit. Men det sista han sa till mig innan vi skilldes var Let's hang out every day. See you in October!.. Tänk om det blir så, alltså 2009 kunde inte börja bättre, tänk vilka människor han skulle kunna introducera för mig. Tänk vilka fester. Tänk vad mycket av L.A han skulle kunna visa mig. Så jävla ballt.
Kommentarer
nett

ta med mig!!!!!!

2009-02-08 @ 23:35:18
URL: http://annettek.blogg.se/
elin

ååh fan vad roligt det låter :D

2009-02-09 @ 19:06:06
URL: http://neonljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0