Vart tog den söta lilla Fian vägen?


Återkommer på Söndag kväll. Kan ju säga det så ni inte gör er besväret att kika in här. Om du gjort det i alla fall så kan jag ju rekomendera att kika igenom mitt arkiv så har du inte klickat in i onödan. Jag lovar att där finns ett helt arkiv med grymma grejer. Jag kan läsa igenom skiten själv i bland och bli typ intresserad av det jag själv skrivit. Haha! Mina favorit kategorier är ju då helt klart Fian vill ha, Mixtaped Magazine, Kläder och Accessoarer. Check 'em out!

Kan ju förklara att det har vart såååå mycket i skolan denna vecka. Det suger verkligen energi, men ändå bygger på samma gång. Det är svårt att förklara men det är ju påfrestande att sitta vid skolbänken igen, samtidigt som jag lär mig massa saker och peppar inför framtiden då jag sparar energi genom att just kunna dessa saker.

Dessutom har jag jobbat en hel del samt att jag på lördag ska vara med i en Musikvideo (jag har alltid vart avis på vänner som vart med i en hel del hit och dit.. En vanlig förtéelse i hufvudstaden?) åt en tysk artist haha. Mer får jag nog inte säga förän efter, möjligtvis när videon kommer. Men jag ska fråga på Lördag om det är okej att skriva om det, jag vill ju posta massa bilder och kul! Kan ju avslöja att de hittade mig på Berns, det var alltså där jag fick erbjudandet och självklart tackar man ju JA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0