5 Januari


Hej sötnosar, står och surfar på jobbet även fast jag inte får. Men idag är det ett undantag för jag skulle egentligen vara ledig, jag är så grymt stressad över den här månaden. Jag kommer jobba som aldrig förr och sedan ska vi försöka få er att köpa de sista tidningarna, ärligt så har inte trycket på dem vart så stort som jag hade hoppats på och ca 300 st ex, som vi har betalat ca 120 kr st för att trycka kommer brännas upp om några veckor, tänk er 30 000 av våra pengar kommer gå upp i rök. Vi kommer inleda en massiv marknadsföringskampanj snart men jag vet inte om det är försent än.

Ni som är mina läsare, de som jag älskar och de som förhoppningsvis tycker om mig, är ni villiga att sprida ordet på era bloggar? Om ni säger ja så titta in ikväll så har jag bildmaterial redo för er då. 300 tidningar kan inte vara så svårt att få iväg. Den kostar 59 kr vilket kan verka mycket, men för oss handlar det inte om pengar, vi går back i vilket fall som helst liksom. Vi vill att ni köper den för att det är 100 sidor grym läsning, sedan är det så att om vi inte får majoriteten av tidningarna sålda så finns det en chans att vi inte kan få säljas på pressbyrån längre.
Kommentarer
Camilla

Jag går in ikväll och göra lite reklam för tidningen så fort du har lagt in lite material man kan använda :) alltid kul att hjälpa till!

2009-01-05 @ 13:59:33
URL: http://beatdriven.blogg.se/
BJERNHAGEN

Jaså! den var säkert jättebra.. står ju lite om beroendet hon haft i den här boken också. Hon är väldigt bra på att skriva, ska absolut läsa fler av hennes böcker.

2009-01-05 @ 15:11:35
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0