A New Birth of Freedom




Ni såg väl när Barack Obama svor eden idag? och höll talet. Alltså jag rusade hem från jobbet och bullade upp med te och kakor. Låg i soffan med filtar och började genast urböla när jag såg alla människor, all hopp och glädje. Tänk er, över 2 miljoner människor. Jag kan inte ens tänka mig det, alltså inte ens hälften kunde ha sett ett skvatt, eller hört nått. Men det är historiskt så jag skulle också velat vara där och kunna säga det sedan. Jag vart så nervös ända ner i tårna när han stammade när han skulle svära Presidenteden. En ny era är här.




Kommentarer
Cosi

jag håller med och jag är inte ens amerikan, men jisses sicken lycka som gick igenom kroppen

2009-01-21 @ 05:13:55
URL: http://cosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0