And you might think that I am mad


Jag såg dig idag, du såg så frisk ut, inte frisk typ inte förkyld utan frisk-healthy. Vad hetere... sund? Det gör mig grymt varm inombords. Dock verkade du mindre glad för att se mig men det skiter jag i, det enda som betyder något är att du mår bra. Jag klarar mig utan dig.

Jag stirrade ut dig som fan för att få någon kontakt men du bara flackade med blicken. Vilket tyder på att du inte tycker att allt mellan oss är okej. Jag vet inte vad som försigår i ditt huvud och vad du än tycker om mig, och vad du än har för konstiga grunder för att tycka just det... så spelar det ingen roll. Jag bryr mig om dig, har alltid gjort och kommer alltid göra, vare sig du vill det eller inte. Du vet inte hur mycket du har gett mig, jag har sett ditt innersta, ditt guld, dina diamanter, det du kommer erbjuda din fru. Jag har sett allt och jag vet att du är den finaste innerst inne. Jag vet att vi kommer sluta som vänner.

Du sa till mig på tuben en gång "Fian, du är fan alltid den som är kvar" och det är sant. Jag är så glad att du märkte det.

I'll take it all, give me more
I will be your hero and your whore
Valium knights in my bed
Only now, he's a vagrant in my head
Golden love is holding on
Holding onto what we had before
Loneliness, twilight's gone
I don't understand where we went wrong
Kommentarer
Natali

Fint inlägg.

Jag slutar kl 18.i5 idag. Har typ halvt lovat bort mig men jag kanske kan slingra mig ut! Jag har mobilen i skon på jobbet, så man kan smsa i smyyyg :)

2009-01-04 @ 11:09:57
sandra

haha, inga problem :D

aaw, thanks! har dock tänkt att beställa ett par gucci-kopior med guldnitar från ebay så hoppar de från flyjane isf :D

2009-01-04 @ 16:52:18
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0