Att supa skallen i bitar


Ikväll äre båten som gäller, tydligen 100 spänn(!!!!) inträde, men ölen är billigare än på riktiga krogar.. Japp svartkrog skulle jag kalla det och det är najs. Var där i sommras och det hände massa crazy stuff.. Killar som står och pissar rätt ner i mälaren, kanonfylla och massa trjaffs om Blondinbellas våldtäkt var sann eller inte.

Ikväll är det alltså båten igen, och jag måste hålla tillbaka, jag är så frustrerad. Vi har inventering på jobbet imorgon och vi ska vara uppställda kl 8:00 och inte en minut försent. Hemska tanke. Ska nog bunkra upp med Redbull efter jobbet så att det är redo i kylen här när jag kommer imorgon bitti. Enligt mina beräkningar så får jag 3 timmars sömn. Huula ligen, sen ska man ut på fredagen också, allas våran gåsen och se på Vi klär av oss.

Jaja det brukar gå strålande för mig om jag är inställd så här pass långt innan att jag inte kommer få sova, sedan är ju alla här imorgon och det kommer säkerligen bli fett schön stämning.

2 timmar efter stängning ska jag möta Natali Fikas i Slussen, ska bli så himla himla kul, det pirrar i hela hela magen. Jag är så peppad!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0