For the sun and the moon and the ocean a new day has begun


Sliten morgon, jag bestämde mig för att gå upp kl 7 och för en gångsskull äta frukost med familjen. För att sedan se på de gamla favoriterna, Vakna med the voice. När de slutade kl 9 var jag tvungen att sov liiite liiite till, mina ögon sved som om någon hällt aceton i dem.

Sedan var det bara att skynda sig till jobbet, jag öppnar och stänger. Men jag ska göra om skyltfönstret, ett hedersarbete! :D. När jag gick till jobbet så hade solen orkat sig övanför trätopparna, jag bor i en dal och att se solen så tidigt som 9:30 är ovanligt just nu. När jag gick i skogen sö lös solen genom träden och det kändes precis som de där tidiga idrottsdagarna i grundskolan. Då man började kl 8 och hade orientering i skogen, det var morgonsol, dagg och alla hatare. Men nu älskade jag det, hela skigsmattan var randig av sol och trädens skuggor. Jag kände att nu är våren nära och efter den kommer sommaren.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0