Hej fans och fiender...


Det har vart en jobbig helg, en grymt jobbig helg. Jag har jobbat både igår och idag och jag vill bara spy på allt. Jag har inte riktigt återhämtat mig från Inventeringen i fredags och imorgon ska jag inventera i vår butik i tyresö (fan alltså jag skulle begärt OB, arbetskraft som mig är det efterfrågan på tydligen). Varför ställde jag upp på att jobba??? Åh, jag har verkligen inte tid med det just nu.

Jag undrar hur slut i kroppen jag kommer vara imorgon och resten av veckan alltså? Jag känner mig så dum för jag och Bella skulle planerat en massa saker idag men jag har bara sovit efter jobbet i princip. Jag har bara sovit och jobbat i tre dygn nu och kommer förmodligen göra det hela veckan. Det skrämmer mig för jag måste ju skicka ut alla flyers till vårt grymma Street Team, jag måste fixa CSN och en massa andra viktiga saker.

Om ni har förståelse så kommer jag inte blogga förän Tisdag kväll då. Jag ska gå upp om 6 timmar, och sedan ska jag vara i tyresö kl 8 (varför begärde jag inte att få komma senare? Jag är ju inte ordinarie personal, bummer). Eftersom (ursäkta) tyresö är ganska amatörsmässiga så har de ju inte förberett inventeringen vad jag förstår. De har inte städat butiken och fixat i ordning i hyllorna så det är lättare att räkna. Det har inte räknat lagret i förväg eller andra saker i butiken som det är mindre efterfrågan på. Jag räknade en 2-3 sektioner dagen innan inventeringen på mitt jobb så vi slutade relativt tidigt i år. Imorgon räknar jag med att jag kommer få åka där ifrån tidigast 23:00... KLOCKAN ELVA!! Vad är det? 15 timmar? Fyfan alltså. Då förstår ni att jag inte vill blogga när jag kommer hem.

Love you anyway och spread the word fan, om en vecka makuleras de osålda exten. Heppa heppa!
Kommentarer
Nennee

Inventering är så jävla illa. Tänk dig ett helt lager, med lagergård och butik, daaamn

2009-01-13 @ 23:36:25
URL: http://nusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0