Hej!




Jag råkade försova mig, och det var inte alls meningen. Så nu har jag skrottat hemma tills nu, äta, bada.. Klä på mig, ta hand om mig själv riktigt väl. Nu ska jag strax åka till psykiatrin och se ifall mina tankar är normala och ifall dem kan hjälpa mig på nått sätt. Jag var typ inställd på att det skulle bli en dålig vecka och den vart ju så himla värdelös.

Sedan ska jag hem till Bella och se ifall vi kan snacka lite, se ifall vi ska gå på Backyard Babies ikväll eller inte. Åh jag var ju så pepp att ha efterfest så länge. Men idag vill jag inte göra någonting, jag tror ärligt talat att jag ska sluta dricka för jag är så värdelös när jag dricker. Det har gått för långt liksom. Jag vet människor som är 1000 gånger värre än mig och varför går dom omkring som om inget händer.

Usch. Ja. Hoppas det blir en bra dag tillslut.
Kommentarer
elin

åh :/ jag är också värdelös när jag dricker, därför dricker jag väldigt sällan som tur är. jag har alltid vetat att jag har haft lite problem när jag dricker, men har alltid förnekat det. men nu orkar jag inte springa runt och skämma ut mig och göra dumma saker som jag ångrar dagen efter.. så, lägg spriten på hyllan ett tag? ibland behöver man lite tid för att tänka.. hoppas att du mår bättre snart fina du!

2009-01-30 @ 19:28:49
URL: http://neonljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0