H&M shopping + 100 kr rabatt


Det var väl inte riktigt planerat att jag skulle spendera pengar på H&M denna månad, men när massa utgifter föll bort så tog jag chansen. Min mor skulle tycka att det var dumt då jag kunde betalat av den skuld jag har till henne. Men de pengar jag har spenderat nu är min återbäring och det ska jag unna mig saker av. När jag fick hem H&Ms vårkatalog så dog jag lite, det var så himla mycket snygga saker, och så här i efterhand så kan jag ju lungt säga att temat för min vår och sommar är turkos.

Om du shoppar online så ange koderna 1304 och 1825 så får du 100 kr i rabatt. 12 plagg, skor och accessoarer för dryga 1000 kronor är för mig ett klipp. Man måste unna sig sommarsaker så här mitt i mörkaste tiden.

Eftersom H&Ms hemsida är lite wacko så kan jag inte ge er några priser

Började med att shoppa lite på rean. Två fina nya tröjor för skolstarten, känner att mina vardagskläder börjar bli lite slitna och det mesta känns för barnsligt då jag kommer gå i skolan med 30 åringar typ.


Nya skor även dessa hade jag skolan i åtanke, tänkte börja med lite högklackat till vardags. Jag älskade att klacken gick in lite, det gör att det inte ser ut som vilken kilklack som helst. Hoppas de är bekväma också, H&M har ju inte det bästa ryktet vad det gäller det.



Snyggt linne med utskuren hals eller vad man ska säga + baggy mjukisbyxor med grenen långt ner som passar både till fest och till vardags.


80-tals workout shorts som jag har letat efter i 100 år, så jag köpe två. Hot bum summer 2009!


Jag tyckte dessa var lite B när jag såg dem i butik förra sommaren, men när jag såg dem på folks fötter så vart jag avis det är de perfekta sommarskorna. Och med denna nya beiga/champagne färgen så kommer man ju se brun ut redan i Maj!


Sedan stoooora stooora örhängen till örhänges-maffian. Och söta blomhårspännen.

Kommentarer
Camilla

örhängena längst ner har jag båda två faktiskt =)

2009-01-05 @ 18:51:00
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0