How do I find my way back home?




Ahh det är nästan lite mysigt när man har vart hemma och skrotat i två dar nu, i samma äckliga svett-städar-kläder. Att sedan få bada och skala av sig allt för att efter det gå ut och festa hela kvällen med personer man tycker om.

Just nu har jag fortfarande äckelkläderna på mig, men jag känner mig inte ett dugg äcklig. Mitt rum är snart fabulous,jag har snart alla papper på sina ställen och jag har jobbat intensivt innan skolan börjar, med en ny era av Mixtaped Magazine. Att ha en webshop är inte allt för enkelt, man har typ 1700 olika leverantörer och att jämföra priser mellan dem hit och dit har jag gjort nu. Och eftersom vi kreativa kvinnor ska tillverka smycken själva så är det ju utgifter från alla håll och det kommer bli tufft att hålla reda på allt ekonomiskt men jag har gjort massa fina tabeller nu. Bra för mig. Jag är peppad som fan inför skolan.

Jag har inget mer intressant att säga mer än att snart ska jag klä på mig ytterkläder över äckel-svett-städar-kläderna. Sedan bege mig till alkisbolaget och införskaffa mig månadens skörd av spirituella drycker. Sedan ska jag till ICA (som jag hatar och inte vill bidra pengar till men vafan de är ju nya posten och jadajada) och köpa mig ett busskort samt groggvirke och (!!!) brevkorgar för att snabbt få allt sorterat på skrivbordet tills den dagen i veckan när jag tar tag i just papperna. Jag önskar att det var isfrittpå marken och att vi hade bensin i moppen för orka släpa hem allt sen :S. Men men, man kommer ingenstans utan blod svett och tårar!

Ha en underbar dag så ses vi på Harry B James på regeringsgatan ikväll!




Kan ju inflika en till sak, jag måste tacka mina underbara läsare som stöttar mig iom föregående inlägg, ni vet inte hur mycket ni betyder för mig. Det låter klyschigt men bloggen är en stor del av mitt liv och ni är ju bloggen liksom. Alla säger så, de flesta som jag menar nog det också, det finns nog inte så många andra sätt att uttrycka sig på. Jag vill även med detta önska att ni har bättre vänner än vad jag har och om ni känner igen er i föregående inläggså gör nått åt saken. Prata allvar eller skrota eländet som tar er energi. Umgås aldrig med den typ av person som tar er energi, beblanda er med folk som får er att utvecklas, ger er energi, glädje och är enkla. Om du ger det tillbaka själv förståss. Det finns ingen anledning att slösa tiden på människor som uppenbarligen inte vill det eller förtjänar det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0