I know a secret


Otroligt tuff och allmänt jobbig vecka. Men jag lovar, när man är nere i skiten är det lätt att tankarna blir negativa och då gräver man sin egen grav, det blir liksom en ond cirkel av allting rätt neråt. Jag försökte komma på hur jag gjorde förut och det bästa och enklaste sättet är att ändra sin tankeställning. Om man vaknar och tänker Fan vilken bra dag, livet är underbart så blir det oftast bra och om man stöter på problem så känns de inte lika tunga. Än om man vaknar och tänker Fan va mycket klockan är jag kommer aldrig hinna göra det jag hade tänkt. Så blir det genast så att man har bestämt att allt suger. Och då suger det. Det är kanske för enkelt, men det är lätt att glömma, jag är ett levande exempel på att det fungerar i alla fall.

Idag har jag gjort alla de där sköna sakerna med livet. Gått upp och somnat i soffan, träffat Josie och solat. Käkat på Subway och hängt med Myna och Pharah från Mahoyo. Sedan haft en TV kväll hemma hos Bella med Carro.


Hon ser sååå elak ut! :D Bara för att hon hatar att bli fotad. :P

Jag har inte vart hemma på ett par dagar och gissa om min söta lilla kisse saknade mig. Hon överfaller mig alltid med hela sin tyngd såfort jag vart borta mer än ett dygn. Hon lät mig inte ens vara när jag satt på toa utan hon måste kämpa sig upp i knät trots att jag har en tidning där. Attention whore deluxe. Sedan när jag kom in på mitt rum så var min säng täckt med svart päls. Gissa om hon hade boat ner sig där haha! Jag spenderade en timme att borsta henne och klippa bort tovor, min söta lilla dunboll. Det är alltid skönt att komma hem och veta att det är någon där som älskar en liksom. Vi kommer vara ett bra team när jag flyttat hemifrån. Hon är bara två år och jag fruktar den dagen hon kommer lämna mig, hon måste bli en gamal skruttis.

För övrigt så mår jag mycket bättre idag och man får se hur länge det håller i sig. Värmdö psykiatrin kunde förresten inte hjälpa mig, haha, man måste ringa ett journummer och boka tid. Verkar skitkonstigt att man inte kan gå till receptionen och göra det. Well får väl ringa det nummret när jag får ett anfall igen.

Det blir en lugn helg hemma och det är saknat. Ska leverera mer på bloggen men framför allt inreda alla småsaker här hemma som man har skjutit fram. Typ få ordning på alla mina accossearer så man snabbare kan göra sig i ordning. Dock fruktar jag det för det är då man upptäcker alla smycken som faktiskt är borta. Jag är materialist och lägger stort värde i en sak och om något försvinner så kan det kännas som om en vän dött. Hemskt men sant.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0