Ibumetin du är så fin




Japp, av alla sortes värktabletter jag exprimenterat med i morse så var det tillslut Ibumetin som bet på min mensverk och nu poppar jag Britney Spears för fullt här hemma. Det börjar arta sig i mitt rum och man börjar se att det finns 4 väggar och ett golv. Så hemskt var det innan, fyfan alltså. Om skatteverket kom och såg att det här är vårt kontor så skulle de ju lägga ner vår verksamhet bums. Vi måste skaffa ett kontor eller lokal på nått sätt känner.

I alla fall så råsågade jag ju Britneys nya album för ett par veckor sedan. Det är fortfarande långt ifrån en favorit, och jag stör mig på att alla konstant säger att det här är hennes stora Come back..  Alltså Black Out är den bästa skivan jag har, den är så jävla klockren rakt igenom. Och Circus blir bara fullständig om man blandar de två skivorna tillsammans. Circus ensam är fett lam. Jag kan bara lyssna på låten ovan och titelspåret Circus,och såklart Radar som är den bästa låten på hela Black Out. Hoppas hon har inkluderat den i Circus för att sedan göra den till singel eftersom den inte fick bli en välvald singel på förra albumet.

Nu måste jag städa mer!!! Innan peppen tar slut!!!!

Baby, you're so unusual
Didn't anyone tell you, you're supposed to
Break my heart, I expect you to, so why haven't you?
Kommentarer
Alexandra

Jag var påväg många gånger men kunde hålla mej o så damp 10 % ner när jag som mest önskade den ^^

faan finns de en värktablett som funakr mot de? Hade suttit fint!

2009-01-22 @ 20:23:01
URL: http://alliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0