Jag är officiellt död


Det var den hårdaste kvällen igår på länge, jag var så grymt peppad och Natali var över mina förväntan, vi hann inte ens prata om hälfen av alla ämnen jag punktat upp i huvudet. Frustrerande :(. Jag var so drunk (men spydde förvånadsvärt inte), och det är lite ångest nu för jag gjorde ju bort mig som vanligt säkert. Sen så såg jag inte så mycket av The Ziphs som jag hade hoppats. Såg ju hela deras konsert helt nykter i Rom men nu hade det en ny uppsättning med till och med en brud på trummor vilket lät intressant.


Jag gör alltid bort mig på fyllan, och jag ringer alltid polisen eller SL och klagar om saker. Igår så kom inte min jävla buss hemåt och det är alltid strul med bussarna på natten jag fattar inte det, det är ju typ dom som är viktiga. Speciellt om det är fett många minusgrader ute. Vi hade kollat noga att min buss hem skulle gå 1:34 men när vi kom dit var det dötomt i hela slussen, och tunnelbanan hade slutat gå så det fanns ju verkligen nada personal att fråga. Jag ringde SL och det visade sig att de inte hade bytt tidtabellerna i slussen till vintertid än (papperstabeller på väggen), så bussen hade gått 1:20, haha ursäkta? Vinter är snart slut. Haha varför har jag sån grym otur jämt? Jag menar, nu kom jag hem 2 timmar senare, dvs jag kunde fått 5 timmars sömn istället för 3.

Jag sov tre timmar inatt, kl 7:00 gick jag upp och kl 8:00 började jag jobbet. Inventering, jippiee.. I början var jag nog lite flummig fortfarande men jag var fokuserad som fan och det gick suveränt. Jobbet bjöd på lunch det vart McDonald's som vanligt, roligaste lunchen på way länge tack vare Patric, så flummig humor vi börjar bygga upp, hoppas jag. Jag jobbade till 20:30. 12,5 jävla timme, förstår ni? Jag dog i soffan när jag kom hem och har sovit ända till nu, då jag kände att jag behövde förklara läget. Mamma har försökt prata med mig men jag har tydligen gett skitkonstiga svar i sömnen, jag har typ vart okontaktbar. :( Jag minns att pappa fråga mig ifall han skulle bära mig till sängen. Awww det gjorde han alltid när man var liten, och man vaknade varje gång fast jag låtsades alltid attt jag fortfarande sov för att han inte skulle känna sig dum. Haha!

I vilket fall som helst vart det en värd jävla kväll igår. Visst 100 pix i inträde men drinkarna kostar ju 40 spänn, jag spenderade 200 på hela kvällen och det jag konsumerade var; 1 shot, 1 kolsyrat vatten, 2 vodka tonic, 1 redbull vodka, 1 vodka russchian. Imponerande. Jag älskar båten, det ska bli mitt favvoställe i sommar har jag bestämt. Jag och Natalis favvoställe, hennes vänner kommer hata mig för jag kommer tvinga henne att vara med mig hahaha. Skämt å sido så vet jag nu att det kommer bli en grym sommar i år!!!


UPDATE:

Nu kollade jag på SL.se, när näst sista bussen ska gå nästa torsdag natt och det är fan 1:34 jag haaaaaaaaaaaaaaaatar SL. Ärligt jag satt och frös i Slussen i en hel jävla fucking timme extra bara för att de inte kan sköta nattbussarna ordentligt. Jag ska fan skriva upp alla gånger dom har fuckat upp min planering. Sen ska jag fan stämma dom.

Jag menar, det har hänt ca 17 gånger att absolut sista bussen vart antingen inställd eller att den åkt för tidigt. (Jag hade tur igår som siktade på nästsista bussen så att jag hade en till att vänta på). Men jag har suttit i Slussen och väntat i 4-5 timmar ett åtskilliga gånger. Att vänta är inte ett problem för mig, hela livet är ju bara ett stort jävla vänta. Det som stör mig är att SL inte kan förstå att ungdommar är beroende av dem att komma hem i säkerhet, och om en ensam tjej sitter i ett öde Slussen ensam i flera timmar så kan ju vad som helst hända. Jag har många gånger fått äckliga förslag men tur för mig att mitt ansikte blir till sten om ett äckel närmar sig. Jag kan se så jävla arg, äcklad och farlig ut. I alla fall så borde SL känna lite mer ansvar över just det faktumet. Fy fan.

Från Slussen lördag 10 januari kl 01:34

Ta blåbuss 474 från Slussen mot Hemmesta.
Den går från Slussen 01:34.

Trevlig resa!

Kommentarer
Anonym

riktigt jävla schysst med nån som diggar chaka och som har en snygg blogg. all jävla cred till dig!

2009-01-10 @ 03:06:29
sandra

mihihi (A) ååååh, najsi :D

2009-01-11 @ 16:01:58
URL: http://marinoni.blogg.se/
Natali

Hej girl!

Fan, det blir ingen lokal för oss :( asså snackade med snubben jag lovat att hyra den till och mitt hjärta exploderade. Kände mig så taskig mot honom och nu när jag gett honom nycklarna så är det som om 10000 kg ramlat från mina axlar. Phhuh. Jaja! Imorn ska jag tyyyyyp dejt! Men tror att det kommer floppa, det är en suddig fejja från krogen jag ska fika med. hihi.

2009-01-12 @ 00:36:28
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0