Konsten att bränna pistoler


Hej darlings! Måste ju skriva här när jag mår bra också. Kom hem från jobbet vid 20 och kikade i brevlådan ja men visst hade mitt nya bankkort kommit. Tror inte jag skrivit det här men mitt bankkort försvann på Allhuset lördagen innan julafton och det har tamefan tagit 2 veckor för ett nytt att komma iom jul nyår och helger emellan. Hemskt. Men nu har jag tillgång till mina egna pengar i alla fall och jag slipper låna av någon om jag måste äta eller de minsta lilla utgifter man kanske inte tänkt på.

Det är fredag och jag har stannat hemma heeela kvällen och shoppat tills nu. Det är därför jag mår så bra, ångesten får komma senare men just nu är jag bara nöjd, har ju haft 2 veckor extra på mig att planera denna månadens inköp så jag har säkert skalat av hälften för stt det inte ska bli några onödiga impulsköp. Dock vart det en och annan men jag är nöjd ändå. Tackvare internet så hittade jag en och annan rabatt så jag har sparat 400 kr totalt på mina inköp idag, berättar om rabatterna och vad jag köpte imorgon för nu är jag så trött att jag svimmar snart.

Livet leker!
Kommentarer
Natali

Var på gås igår och hoppades att jag skulle få se diiiig!

2009-01-03 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0