Tävlingsreslutat



Fina Sandra har lyckats få oss att komma på framsidan av blogg.se det är en ära.

Ofta som alltid relativt lågt deltagande i tävlingen, men ni andra har ingen aning om vad ni missar. Här äri alla fall de 5 värdiga bloggerskor som vinner varsitt Mixtaped Magazine #2 som förväntas komma ut i April. Sedan får de också exklusivt extramaterial, också i April, och en varsin engångs rabattkod på vår kommande webshop, hela 50% på hela köpet. Jag lovar snygga grejer ska ni veta.

Vinnarna utan inbördes ordning:


Ge mig mina adresser darlings, vänta ett par veckor sedan dimper överrsakningen ner!
Kommentarer
Anonym

Hej!



Finns det nån möjlighet att få tag i första numret?? kramar Jessika

2009-01-21 @ 09:58:51
Camilla

Åh toppen :D vad glad jag blir! Tack :D <3

2009-01-21 @ 10:30:21
URL: http://beatdriven.blogg.se/
Emma

Ååh se där :D så kul yay.

Hur får man tag på din mail så du kan få adressen och så? kommer bara till min Macmail (som inte är installerad) om jag trycker på contact-linken :)

2009-01-21 @ 18:34:09
URL: http://thislifesofar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0