Ultimate school biatch


Idag börjar jag skolan om exakt 25 dagar. 25 dagar av total transform känns det som, jag själv gillar inte när folk gör drastiska förändringar på sin stil och klädstil liksom. Det känns falskt på sätt och vis, man ska ju ha nå slags signum eller tråd genom allt. Jag känner tex mina systrar utan och innan och de känner mig ganska bra, vi kan liksom gå in i en butik och visa plagg för varann och säga "det här är lite du" och det är exakt de plaggen som är det som den andre tycker om.

I vilket fall som helst så känner jag att det här med skolan är en liten nystart på livet nu och jag ska verkligen ta till vara på den stora förändringen och öka på lite. Skaffa fler rutiner tex äta mer regelbundet och börja träna, nu när jag har Patsy att tränamed efter skolan. Men även fixa naglar och håret och kontirnueligt bättra på brännan. Det känns som om jag kommer vara klassens lilla bitch haha, jag kommer ju vara typ 8-10 år yngre än alla andra.

Nyligen satt jag på Asos och kollade igenom en massa plagg som skulle passa till min fake-bränna, Lady Gaga-hår och fransk manikyr. Vad tycker ni om the ultimate school biatch look?

Hög midja, blusar, dova färger, 80-tals sekreteraren











Kommentarer
Anonym

vad pluggar du?

2009-01-06 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0