15 Januari


Det är här en otroligt frustrerande månad, även, ni måste förstå det här, åååhh jag mår så jäkla bra just nu.. Det var längesen jag kände mig så här fri. Friiii som en fååågel. Haha.

Men det är lite frustrerande, för som vanligt hinner jag inte göra någonting, jag vill tex sola mer, jag har inte gjort det på säkert 2 veckor. Sedan måste jag fixa grejer, frisörtid, nageltid typ csn lån och shiet. Men jag bara jobbar jobbar jobbar. Min chef är i thailand och glassar och jag har fått så otroligt mycket tider, samtidigt som jag och Bella måste börja på allvar med nästa Mixtaped nummer.

Men det är inte mycket jag kan göra, mitt jobb är mitt jobb.. Och på sätt och vis är det skönt, jag går hit och gör mitt och sedan går jag hem och äter och sover. Igår satt jag och kollade på Top Model som börjar 20:00, jag somnade innan det slutade, fattar ni jag sov mellan 20:30 till 9:00... INTE OK. Jag måste skaffa mer energi ifrån något. Jag tycker jag sover hela tiden och det skrämmer mig. När jag sitter på en buss så går det inte mer än 2 min innan jag sitter där och dregglar ner hela mig. Hahaha, jag fick en rolig bild i huvet.

Jag har dock så många nya, roliga och inspirerande inlägg på g till er. Det ligger ca 20 flikar uppe där hemma med, bilder och grejer. Hihi. Måste bara sluta sova och vara eran slav istället. Har ju fått en massa H&M grejer hem nu och det ska jag visa också.
Kommentarer
Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

fin blogg :)

2009-01-15 @ 15:30:53
URL: http://etalvis.blogg.se/
emilia- bäst i världen

Jo, de förstår jag. Men hur var de med tävlingen, är de för sent och vinna ett nummer? (:

2009-01-15 @ 19:50:04
URL: http://emiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0